Paulien Verhaest is de oprichtster van blommm. Een winkel met biologisch en lokaal geteelde bloemen. Ze stelt haar favoriete Instagramaccounts voor.
Blog
Onze boekentips voor communicatiemedewerkers!
Er bestaan honderden boeken over marketing en communicatie, maar welke zijn nu echt de moeite? Onze trainers doken in hun boekenkast en delen hieronder hun absolute must read!
De Tooltester: Facebook Creator Studio
Hoe plan je berichten op Facebook en Instagram, netjes vanaf je computer? Met de Creator Studio! Kristof testte deze tool uit.
#Publiek20: Wat hebben we geleerd in onze Social Room?
500 communicatiemedewerkers uit de social profit zakten op 10 maart af naar Vooruit voor de inspiratiedag Publiek20. I Like Media hostte de ‘Social Room. We ontvingen er 6 topsprekers. Wat is ons bijgebleven?
Instafette: Els van vakantiehuis Maison HB
Els Heughebaert is de uitbaatster van vakantiehuis Maison HB in Ieper. Ze stelt haar drie favoriete Instagramaccounts voor.
De tooltester: Adobe Spark Post
Hoe maak je makkelijk animaties voor je sociale media? Wolfram testte Spark Post!
7 opvallende conclusies die we trekken uit de nieuwe Digimeter-cijfers
Wat betekenen de nieuwe Digimeter-cijfers voor jouw communicatiestrategie?
5 privacy-instellingen op Facebook waar je wellicht over gekeken had
De wegen van de privacysettings van Facebook zijn soms ondoorgrondelijk. Had jij deze 5 settings al ingesteld?
Wat kunnen we leren uit de creatieve communicatie van festivals?
Leer uit de creatieve communicatie van festivals voor je eigen eventcommunicatie
Instafette: Wesley Butstraen van Toerisme Ieper
Wesley Butstraen noemt zichzelf een ceatieve communicatiekenner die recht voor de baard is. Benieuwd naar zijn drie favoriete Instagramaccounts?
Deze sprekers komen naar onze Social Room op #Publiek20
In onze ‘social room’ inspireren deze 6 topsprekers jou over TikTok, LinkedIn, Instagram, community building en influencers!
2019 samengevat in 12 socialemedia-posts
2019 zit erop! Voor I Like Media was het alweer een heerlijk jaar waarin we het hele land doorkruisten om overal de blijde digitale boodschap te verkondigen. Dit zijn de momenten die ons het meest bijgebleven zijn: 1. Contentdagen In januari gaven we ons contentplan...