like, share & win? of kan het origineler? In deel 4 van deze reeks over interactieve stories, focussen we op wedstrijden die je in je stories kunt organiseren.
Blog
Scoor met creatieve content (4): Zeg het met een korte video
Met een smartphone in de hand kom je al een heel eind op weg om creatieve content te maken. Hoe? Door korte authentieke filmpjes te maken.
Interactieve stories (3): How-to stories
Hoe scoor je met how-to stories en tutorials? Deze voorbeelden zullen je ongetwijfeld inspireren!
4 aandachtspunten om te scoren op YouTube
Geweldige content is dus één ding. Maar waar moet je nu op letten wanneer je je merkaccount wil opzetten en inrichten? Leen Veldeman lijst daarom 4 aandachtspunten op om te scoren op YouTube.
Interactieve stories (2): Eigen filters maken
Op Instagram en Facebook kun jij ook zelf AR-filters maken, die jouw doelpubliek dan kan toevoegen aan hun stories! En dat zonder programmeerkennis.
Interactieve stories (1): GIF-challenges
Hoe zoek je de interactie op met je Instagramvolgers? In de stories is meer te beleven dan enkel polls en quizjes. GIF-challenges bijvoorbeeld!
De Tooltester: Instagram Gidsen
Hoe zet je de nieuwe Instagram Gidsen in in je communicatiestrategie? Wij deden de test!
Scoor met creatieve content (3): doe een takeover
Originele aantrekkelijke content op je sociale media, zonder dat je zelf foto’s of video’s moet gaan maken. Het is maar een van de voordelen van een takeover!
De 6 trends om op sociale media op in te zetten in 2021
Leen lijstte 6 trends op sociale media op om op te nemen in je socialemediastrategie. Ze vertelt je hoe je hier als marketeer of communicatieprofessional op kan inspelen.
De beste Facebookpost van Kom op tegen Kanker
Sarah Van Dingenen (Kom op tegen Kanker) over haar beste Facebookpost
10 inhakers waarmee je in 2021 gegarandeerd scoort
Is jouw nieuwe voornemen dit jaar ook om meer dan ooit te knallen op sociale media? Wij zetten alvast 10 toptopicals op een rijtje waarmee je in 2021 sowieso scoort.
5 trends voor hashtags op LinkedIn
Hashtags vervangen voortaan LinkedIn groepen. Wist je dat je op LinkedIn meer bereik haalt als je minstens 3 en maximum 9 gebruikt?