Na De Biep S2E2 – Hoe zet je cijfers in om je communicatiestrategie te sturen?

door | 19/05/2022

Moet je als non-profitorganisatie commerciëler denken? En hoe kun je als bedrijf maatschappelijker verantwoord ondernemen? Het zijn vragen die de laatste jaren steeds belangrijker worden. En dus onvermijdelijk ooit onderwerp van onze podcast moesten zijn.

Live vanop Binnenkoppers

Voor ons tweede seizoen van ‘Na de biep’ laten we geen mensen vragen inspreken op onze voicemail, maar trokken Jade en Lobke naar Vooruit om vragen te sprokkelen bij de deelnemers van Binnenkoppers, dé inspiratiedag voor social profit. In elke aflevering strikken we een van de sprekers om antwoorden te geven.

Luister naar hoe Wesley Butstraen (Toerisme Ieper) cijfers strategisch inzet

Bij Toerisme Ieper houden ze van een goeddoordachte communicatiestrategie. Én van cijfertjes. En laat dat nu net een gouden combinatie zijn.

Stafmedewerker Wesley Butstraen illustreerde op Binnenkoppers aan de hand van een aantal concrete projecten hoe hij met zijn team in Ieper de communicatiestrategie aanpakt, bijstuurt en evalueert op basis van data.

Collega Brecht Vanderstraeten (I Like Media) was zo onder de indruk van de talk van Wesley op Binnenkoppers, dat hij achteraf nog een dozijn vragen op hem afvuurde.

I am raw html block.
Click edit button to change this html

De Toptopical-kalender van 2025 aan je muur

We drukten een handige poster om op te hangen in je kantoor. Zo vergeet je nooit nog een speciale dag!

Opleiding volgen?

Verbeter je digitale skills op het vlak van Canva, Flexmail, TikTok, Instagram, LinkedIn, online video, ...

De Toptopical-kalender voor 2025!

Spreadsheet met inhaakdata

Meer dan 1000 'speciale dagen' opgelijst om op in te haken op je sociale media!

Luister naar onze podcast

Luister naar onze podcast over digitale communicatie 'Na de biep'

Lees zeker ook eens