Moet je als non-profitorganisatie commerciëler denken? En hoe kun je als bedrijf maatschappelijker verantwoord ondernemen? Het zijn vragen die de laatste jaren steeds belangrijker worden. En dus onvermijdelijk ooit onderwerp van onze podcast moesten zijn.
Live vanop Binnenkoppers
Voor ons tweede seizoen van ‘Na de biep’ laten we geen mensen vragen inspreken op onze voicemail, maar trokken Jade en Lobke naar Vooruit om vragen te sprokkelen bij de deelnemers van Binnenkoppers, dé inspiratiedag voor social profit. In elke aflevering strikken we een van de sprekers om antwoorden te geven.
Luister naar hoe Wesley Butstraen (Toerisme Ieper) cijfers strategisch inzet
Bij Toerisme Ieper houden ze van een goeddoordachte communicatiestrategie. Én van cijfertjes. En laat dat nu net een gouden combinatie zijn.
Stafmedewerker Wesley Butstraen illustreerde op Binnenkoppers aan de hand van een aantal concrete projecten hoe hij met zijn team in Ieper de communicatiestrategie aanpakt, bijstuurt en evalueert op basis van data.
Collega Brecht Vanderstraeten (I Like Media) was zo onder de indruk van de talk van Wesley op Binnenkoppers, dat hij achteraf nog een dozijn vragen op hem afvuurde.
I am raw html block.
Click edit button to change this html