Lobke Gielkens
Contacteer mij
BIO
Als klein Lobke droomde ik ervan om schrijfster te worden. Na mijn studies journalistiek aan de Katholieke Hogeschool Mechelen ging ik aan de slag als hoofdredacteur bij ZAP magazine om een paar jaar later aan het hoofd te staan van het ledenmagazine bij Femma Wereldvrouwen. Ondertussen startte ik een eigen populaire familieblog inclusief Instagramaccount @mamalobke en rolde ik zonder het zelf te weten in het influencerswereldje. Vandaag werk ik freelance als contentmaker, journalist, copywriter, smartphonefotograaf, podcastmaker en social media expert.
SKILLS
Storytelling, social media, bloggen, podcasts
LIKES
podcasts maken en luisteren, crossfit, lopen, en fika in Zweden, liefst back to basics.
DISLIKES
Dt-fouten, onrecht en platte batterijen.
Blogs van Lobke Gielkens
Opleidingen door Lobke Gielkens
TikTok inzetten met jouw organisatie
TikTok wordt steeds populairder. Meer dan de helft van de 16 tot 24-jarigen in Vlaanderen is een actieve gebruiker. Tijd dus om er ook met […]
Online talkshow: Op weg naar de perfecte contentstrategie
Hoe werk je een leuk idee uit tot relevante en originele content op sociale media? In deze eerste online talkshow van het seizoen nodigen we […]
Scoren met Instagram Reels
Je hoort overal dat reels helpen om je Instagram-account te doen groeien, maar hoe begin je daar in godsnaam aan? Je ziet iedereen creatief aan […]
10 functies in Instagram die je nog niet kende
Instagram rolt constant nieuwe functies en updates uit. Nieuwe stickers voor je stories, nieuwe mogelijkheden voor je reels, verborgen vinkjes en schuifjes in je instellingen... […]
Meer doen met Instagram stories
Stories zijn hotter dan hot! Deze functie van Instagram krijgt regelmatig nieuwe functies en is een van de meest creatieve manieren om met je volgers […]
Scoren met Instagram Reels
Je hoort overal dat reels helpen om je Instagram-account te doen groeien, maar hoe begin je daar in godsnaam aan? Je ziet iedereen creatief aan […]
TikTok inzetten met jouw organisatie
TikTok wordt steeds populairder. Meer dan de helft van de 16 tot 24-jarigen in Vlaanderen is een actieve gebruiker. Tijd dus om er ook met […]
Je organisatie lanceren op Instagram
Voor de meerderheid van de tieners, twintigers en dertigers in Vlaanderen is Instagram het meest gebruikte sociale netwerk. Ook voor jouw organisatie of bedrijf biedt […]