De GDPR wordt in mei 1 jaar oud. Als socialprofit-organisatie heb je intussen wellicht al de nodige stappen ondernomen. Goed zo! Maar misschien worstel je wel nog met hoe je die GDPR praktisch toepast?
Bij I Like Media houden we van samenwerkingen met relevante spelers uit de brede nonprofit-sector. De voorbije maanden werkten we daarom samen met Scwitch een nieuwe infosessie uit, waarbij we organisaties op weg helpen naar een gezond databeleid.
Waarover gaat deze infosessie?
In het eerste deel gaat Emmanuel Steyaert (zelfstandig GDPR-expert) in op de technische kant van de zaak: Hoe houd je hackers buiten? Hoe zit het nu met die cookies? Wat zijn de basiselementen voor een doordacht en veilig databeleid in je organisatie?
In het tweede deel van de infosessie nemen een van de communicatietrainers van I Like Media het roer over. Hoe kun je sociale media efficiënt en consequent maar tegelijk veilig en conform GDPR inzetten in de communicatie en campagnes van je organisatie? Hoe maak je afspraken over portretrecht? Mag je al je leden taggen op een teamweekend of e-mailadressen verzamelen via een Facebookwedstrijd?
Boek deze sessie voor je organisatie
Interesse om dergelijke groepssessie te organiseren voor je organisatie of sector? Contacteer eb.hctiwcs@kuL voor meer informatie rond inhoud en kostprijs.
(foto: Dennis Van der Heyden CC BY 2.0)