Hoe goed omgaan met feedback op sociale media?
Verdiep jezelf in de wondere wereld van webcare
Inhoud
Actie en reactie: dat is de essentie van ‘sociale’ media. Met je posts op Facebook en co doe je er alles aan om interactie uit te lokken. Maar hoe ga je om met vragen, klachten en lofbetuigingen aan jouw adres?
In deze praktische opleiding leer je hoe conversation management in de praktijk werkt. En je krijgt ook een aantal realistische situaties voorgeschoteld waar je in groep een goed antwoord op bedenkt.

Na deze opleiding
- ben je vertrouwd met de principes van webcare
- ken je de mogelijkheden waarop je doelgroep je privé en publiek kan contacteren
- kun je sociale media monitoren om te zien wat er over je thema of organisatie gezegd wordt
- ken je de interface van Facebook Messages, Feedly, Google Alerts, Hootsuite, …
- kun je kordaat en gevat reageren op vragen en klachten
Deze opleiding in jouw organisatie?
Heeft jouw organisatie behoefte aan een serieuze boost op het vlak van communicatie? Wil je deze opleiding graag organiseren voor jouw collega’s op de werkvloer van jouw organisatie? Stuur ons dan een e-mail op eb.aidemekili@ofni.
Gerelateerde opleidingen
05
december
2023
Brussel, Exacte locatie nog te bepalen,
Brussel,
België
+ Google Maps
€295,00
Uitverkocht
07
december
2023
HopIn 703,
Kortrijksesteenweg 703
Gent, 9000
+ Google MapsGent, 9000
€280,00
6 tickets
Meer info
25
januari
2024
€295,00
11 tickets
Meer info
02
februari
2024
€295,00
2 tickets
Meer info
08
februari
2024
€330,00
10 tickets
Meer info
20
februari
2024
€295,00
7 tickets
Meer info