Deze opleiding komt in aanmerking voor KMO-Portefeuille.

Hoe goed omgaan met feedback op sociale media?

Verdiep jezelf in de wondere wereld van webcare

Inhoud

Actie en reactie: dat is de essentie van ‘sociale’ media. Met je posts op Facebook en co doe je er alles aan om interactie uit te lokken. Maar hoe ga je om met vragen, klachten en lofbetuigingen aan jouw adres?

In deze praktische opleiding leer je hoe conversation management in de praktijk werkt. En je krijgt ook een aantal realistische situaties voorgeschoteld waar je in groep een goed antwoord op bedenkt.

Na deze opleiding

  • ben je vertrouwd met de principes van webcare
  • ken je de mogelijkheden waarop je doelgroep je privé en publiek kan contacteren
  • kun je sociale media monitoren om te zien wat er over je thema of organisatie gezegd wordt
  • ken je de interface van Facebook Messages, Feedly, Google Alerts, Hootsuite, …
  • kun je kordaat en gevat reageren op vragen en klachten

Schrijf je in

Deze opleiding is momenteel niet gepland.

Deze opleiding in jouw organisatie?

Heeft jouw organisatie behoefte aan een serieuze boost op het vlak van communicatie? Wil je deze opleiding graag organiseren voor jouw collega’s op de werkvloer van jouw organisatie? Stuur ons dan een e-mail op eb.aidemekili@ofni.