SEO evolueert en we spreken steeds vaker van GEO (Generative Engine Optimization). Dit betekent dat je je website niet alleen moet optimaliseren voor Google, maar ook voor AI-gestuurde zoekmachines.
Ben je al vertrouwd met “zero-click searches”? Dat zijn zoekopdrachten waarbij gebruikers hun antwoord direct in de zoekresultaten krijgen, zonder dat ze op een website hoeven te klikken. Deze trend verandert de manier waarop we SEO benaderen, omdat de focus verschuift van kliks genereren naar optimaliseren voor deze directe antwoorden.
Tijdens deze sessie toont Leen Veldeman je strategieën voor context boven zoekwoorden, optimalisatie voor featured snippets, voice search en het belang van betrouwbare content.
Deze sessie van onze Summer School is onderdeel van een reeks van 9 webinars in augustus 2025. Je kunt je enkel voor deze sessie inschrijven, of meteen voor de hele reeks. Dat is een pak goedkoper per sessie.
Kijk live of uitgesteld, wat jou best uitkomt. Want van elk webinar krijg je sowieso de slides en opname achteraf.
Deze opleiding komt in aanmerking voor KMO-Portefeuille.