Trainers

Elke van Os

Elke van Os

Communicatie-expert met een passie voor duurzaamheid en maatschappelijke relevantie. Van een sterke socialemediastrategie
tot het maken van blogs en podcast

Lees meer
Karen Vuylsteke

Karen Vuylsteke

Noemt zichzelf liever een multitasker dan een warhoofd. Management assistant by day, mama by night. Houdt van mooie teksten en administratieve eenvoud. Heeft een gsm aan haar hand plakken. Lid van de grammar police.

Lees meer
Lobke Gielkens

Lobke Gielkens

Woordkunstenaar. Maakt mensen en bedrijven graag content met content. Ziet altijd en overal verhalen.. Loopt van de ene uitdaging in de andere. Ademt sociale media. Kan niet zonder Instagram.

Lees meer
Jade Yorks

Jade Yorks

Letterlijk in alles een verhaal zien en genieten van alle nieuwe mogelijkheden om ze te vertellen. Bezeten van podcasts en liefhebber van straffe storytelling die impact maakt.

Lees meer
Veerle Van Aken

Veerle Van Aken

Maakt jouw waarde zichtbaar op social media door de why-how-what formule van Simon Sinek aan te leren. Gespecialiseerd in SEO optimalisatie voor LinkedIn.

Lees meer
Leen Veldeman

Leen Veldeman

Liefhebber van goeddoordachte ad campagnes en uitgekiende marketingplannen. Begeleidt digitale marketing als alter ego Lois Leen. Docente bij Thomas More en trainer in het Google Digitaal Atelier.

Lees meer
Brecht Vanderstraeten

Brecht Vanderstraeten

De wegen van Mark Zuckerberg doorgronden met een strategie voor Facebook of andere sociale media. Redactioneel of ander creatief (schrijf)werk voor ‘t internet!

Lees meer
Christophe Toye

Christophe Toye

Old school communicatiemens die zich blijft bijscholen in deze boeiende digitale tijden. Oefent dagelijks met sociale media, persbeleid en e-commerce bij een webshop vol speelgoed.

Lees meer
Kristof D’hanens

Kristof D’hanens

Germanist met passie voor creatieve concepten en heldere taal. Liefhebber van handige apps, zowel op het web of op de fiets. Docent aan UGent. Smartphonefotograaf.

Lees meer