Hoewel TikTok aan populariteit wint, blijft YouTube nog steeds belangrijk binnen je videomarketingstrategie voor zowel long form als short form video. We nemen je tijdens deze sessie mee in de boeiende reis door de YouTube-trends van 2024 en laten je de essentiële bouwstenen zien die de sleutel zijn tot een succesvol YouTube-kanaal.
Zo bekijken we een van de veel gebruikte features door tieners en andere gebruikers: YouTube Shorts, de korte verticale video’s van maximaal 60 seconden. Aan de hand van enkele inspirerende voorbeelden weet jij met dit format de aandacht van je publiek vast te houden.
Na deze inspiratiesessie:
Deze inspiratiesessie maakt deel uit van een reeks van 10 inspirerende webinars doorheen 2023-2024. Je kunt alleen voor deze sessie inschrijven (€ 80) of je meteen voor alle 10 de sessies inschrijven en € 295 betalen.
Per inschrijving kan er maximum 1 persoon deelnemen, maar binnen je organisatie kun je wel uiteraard zelf afspreken welke collega welke inspiratiesessie volgt.
Deze opleiding komt in aanmerking voor KMO-Portefeuille.