Laden Evenementen

Hoe online omgaan met (negatieve) feedback en reviews?

21/06/2023 | 10:00 - 11:30

Actie en reactie: dat is de essentie van ‘sociale’ media. Met je posts op Instagram, Twitter en co doe je er alles aan om interactie uit te lokken. Maar hoe ga je om met vragen, klachten en lofbetuigingen aan jouw adres?

In deze inspiratiesessie nodigen we 3 community managers uit, die elk op hun ervaringen delen en praktische tips meegeven om hiermee om te gaan.  Christophe praat het geheel aan mekaar.

Na deze inspiratiesessie

  • ben je vertrouwd met de principes van webcare
  • kun je sociale media monitoren om te zien wat er over je thema of organisatie gezegd wordt
  • leer je van experten in het vak hoe je je webcare kunt organiseren
  • kun je kordaat en gevat reageren op vragen en klachten

Deze inspiratiesessie maakt deel uit van een reeks van 10 inspirerende webinars doorheen 2022-2023. Je kunt alleen voor deze sessie inschrijven (€75) of je meteen voor alle 10 de sessies inschrijven en €295 betalen. 

Per inschrijving kan er maximum 1 persoon deelnemen, maar binnen je organisatie kun je wel zelf afspreken welke collega welke inspiratiesessie volgt, uiteraard.

Tickets

Onderstaand nummer bevat de tickets voor dit evenement in je winkelwagen. Klik op "Koop Tickets" om bestaande deelnemersinformatie aan te passen en de hoeveelheid tickets aan te passen.
21/06 Kort webinar Christophe
75,00
98 beschikbaar

Deze opleiding komt in aanmerking voor KMO-Portefeuille.

Dienstverlenervoordekmo-p-828x240
22836166
DD
dagen
HH
uren
MM
min
SS
sec

Gegevens

Datum:
21/06/2023
Tijd:
10:00 - 11:30
Prijs (excl. BTW):
€75,00
Evenement Categorieën:
,

Locatie

(online) inspiratiesessie

Trainer

Christophe Toye
Telefoon:
0475610210
E-mail:
christophe@ilikemedia.be