

De impact meten van je sociale media
Hebben al die likes, kliks en shares op Facebook, Instagram en LinkedIn nu eigenlijk wel het gewenste effect?
In deze praktische workshop krijg je inzicht in de analytics van de meest gebruikte sociale media. Hoe selecteer je de de belangrijkste parameters, stel je alles visueel voor en gebruik je ze om daarna je strategie bij te sturen?
Na deze inspiratiesessie
- weet je hoe je parameters bepaalt om je impact te meten
- weet je hoe je de statistieken interpreteert van de courante sociale media
- kun je zelf je statistieken visueel voorstellen
Deze inspiratiesessie maakt deel uit van een reeks van 10 inspirerende webinars doorheen 2022-2023. Je kunt alleen voor deze sessie inschrijven (€75) of je meteen voor alle 10 de sessies inschrijven en €295 betalen.
Per inschrijving kan er maximum 1 persoon deelnemen, maar binnen je organisatie kun je wel zelf afspreken welke collega welke inspiratiesessie volgt, uiteraard.
Deze opleiding komt in aanmerking voor KMO-Portefeuille.