Laden Evenementen

Hoe goed omgaan met feedback op sociale media?

4 mei 2021 | 09:30 - 12:30

Actie en reactie: dat is de essentie van sociale media. Met je posts op Facebook en co doe je er alles aan om interactie uit te lokken. Maar hoe ga je om met vragen, klachten en lofbetuigingen aan jouw adres?

In deze praktische opleiding leer je hoe conversation management in de praktijk werkt. Je stuurt op voorhand een aantal voorbeelden voor en die bespreken we in groep.

Na deze opleiding

  • Ben je vertrouwd met de principes van webcare
  • Ken je de mogelijkheden waarop je doelgroep je privé en publiek kan contacteren
  • Kun je sociale media monitoren om te zien wat er over je thema of organisatie gezegd wordt
  • Ken je de interface van Facebook Messages, Feedly, Google Alerts, Hootsuite, ?
  • Kun je kordaat en gevat reageren op vragen en klachten

Voor dit webinar gebruiken we Zoom als tool. Je ontvangt de deelnemerslink ten laatste 24 uur op voorhand. De opname kun je tot een maand na het webinar herbekijken, voor mochten er sommige dingen niet helemaal duidelijk zijn.

Tickets

Onderstaand nummer bevat de tickets voor dit evenement in je winkelwagen. Klik op "Koop Tickets" om bestaande deelnemersinformatie aan te passen en de hoeveelheid tickets aan te passen.
Hoe goed omgaan met feedback op sociale media?
100,00
10 beschikbaar
5926535
DD
dagen
HH
uren
MM
min
SS
sec

Gegevens

Datum:
4 mei 2021
Tijd:
09:30 - 12:30
Prijs:
€ 100
Evenement Categorieën:
,

Locatie

Webinar

Trainer

Kristof D’hanens
Telefoon:
0486/549676
E-mail:
kristof@ilikemedia.be