Om te scoren op sociale media maak je originele content die je volgers verleidt om een actie te ondernemen. Dat klinkt eenvoudig, maar wie al even op sociale media actief is met zijn organisatie of zaak, weet dat goede posts creëren meer is dan weten waar de knopjes staan. 

Onze communicatietrainers Kristof D’hanens en Brecht Vanderstraeten hebben al een paar jaar een bijzondere hobby: ze verzamelen de meest originele en creatieve posts die ze tegenkomen op sociale media. En proberen daarmee ondernemers en organisaties warm te maken om origineler te communiceren dan de zoveelste oproep om in te schrijven of een of ander product te kopen.

Dat daar vroeg of laat een boek moest van komen, stond in de sterren geschreven. En ziedaar: op 21 september is er het boek ‘Scoren met creatieve content op sociale media’!

Meer dan 100 voorbeelden, formats en interviews

In deel 1 van het boek laten ze je nadenken over je contentstrategie aan de hand van 10 veelgestelde vragen. Daarna zetten ze je in deel 2 op weg met meer dan 30 concrete formats die je meteen zelf kunt toepassen voor jouw organisatie of zaak.

En alsof dat nog niet genoeg is, krijg je ook meer dan 100 voorbeelden, handige tips en interviews met social media managers van grote en kleine Vlaamse communities.

Goed voor meer dan 120 pagina’s pure inspiratie!

cover boek 'scoren met creatieve content'

Reserveer nu al je exemplaar en krijg het gratis opgestuurd!

Het boek is uitgegeven bij Politeia en verschijnt officieel op 21 september, maar je kunt het nu al bestellen via onze webshop.

Vanaf 22 september betaal je 32 euro (inclusief 3 euro verzendkosten). Maar! Als je het boek nu al bestelt, dan krijg je het gratis opgestuurd en betaal je slechts 29 euro.

Let op: Kortom-leden krijgen dit boek sowieso via Kortom vzw.

Download de preview

Nood aan een voorproefje? Goed nieuws! Je krijgt van ons nu al 3 hoofdstukken cadeau