Deze opleiding komt in aanmerking voor KMO-Portefeuille.

De impact meten van je communicatie

Zet je statistieken om in een succesvolle communicatiestrategie

Inhoud

Hebben al die likes, kliks en shares op je website, nieuwsbrief en sociale media nu eigenlijk wel het gewenste effect?

In deze praktische workshop krijg je inzicht in de analytics van Facebook, Twitter en instagram. Ook de statistieken van je website en nieuwsbrief komen aan bod.

Je leert de belangrijkste parameters selecteren, visueel voorstellen en gebruiken om daarna je strategie bij te sturen.

Na deze opleiding

  • weet je hoe je parameters bepaalt om je impact te meten
  • weet je hoe je de statistieken interpreteert van de courante sociale media
  • weet je waar je moet op letten in de rapporten van je site en nieuwsbrief
  • kun je zelf je statistieken visueel voorstellen

Schrijf je in

Deze opleiding is momenteel niet gepland.

Deze opleiding in jouw organisatie?

Heeft jouw organisatie behoefte aan een serieuze boost op het vlak van communicatie? Wil je deze opleiding graag organiseren voor jouw collega’s op de werkvloer van jouw organisatie? Stuur ons dan een e-mail op eb.aidemekili@ofni.