Inspiratieboek ‘Digitale nieuwsbrieven’

INSPIRATIEBOEK

Digitale Nieuwsbrieven

Boordevol praktische tips
om te scoren in de inbox van je publiek

Maak van je digitale nieuwsbrief een succesverhaal

Een digitale nieuwsbrief is onmisbaar in je communicatiestrategie om een duurzame band met je doelpubliek op te bouwen en hen actief te betrekken. Maar hoe zorg je ervoor dat je mailtjes gelezen worden? Hoe vermijd je dat je in de spamfolder terechtkomt? Hoe maak je je nieuwsbrief mobiel toegankelijk?

Aan de hand van een heleboel praktische tips, goede voorbeelden en getuigenissen van overheden en social profits inspireert Kristof D’hanens je in dit boek om van je digitale nieuwsbrief een succesverhaal te maken.

Met tips en getuigenissen van

Bavo Van Landeghem (Scriptorij)
Thomas Rumbaut (Digipolis Gent)
Luk Tas (Scwitch)
Paola Mollering (Invisible Puppy)
Marijke Van Geel (Artforum)
Pieter Devriendt (Gemeentebestuur Middelkerke)
Niek Godfroid (Mediaraven)

Als basis voor deze publicatie zetten I Like Media en Kortom vzw in 2017 bovendien een eigen bevraging op: 116 communicatieverantwoordelijken bij overheden en socialprofitorganisaties vulden in hoe zij omgaan met digitale nieuwsbrieven.

Preview