I LIKE FACEBOOK

Vrijdag 12 mei 2017
Zebrastraat, Gent

PRAKTIJKDAG
I LIKE FACEBOOK

Facebook is met meer dan 6 miljoen gebruikers in Vlaanderen nog altijd het meest gebruikte sociale netwerk dat er bestaat. Voor onze allereerste praktijkdag was het dus logisch dat we ‘Facebook’ als thema eruit pikken.

Een Facebookpagina aanmaken voor je organisatie of zaak is één ding. Er ook nog het gewenste resultaat uit halen, dat is vaak de uitdaging. In 4 praktische workshops laten onze experts je telkens een ander aspect van Facebook ontdekken.

PROGRAMMA

9u30: Onthaal met koffie

10u: Introductie door Kristof D’hanens (I Like Media)

10u30: 4 praktijksessies (kies er één)

Betere statusupdates schrijven

Door Pieter Devriendt (I Like Media)

In deze interactieve workshop leer je hoe je betere statusupdates schrijft, zodat het juiste doelpubliek jouw boodschap oppikt.

Pieter Devriendt is communicatietrainer bij I Like Media en community manager bij het Gemeentebestuur van Middelkerke.

Je evenement promoten

Door Peter Decuypere (We love Events)

Een Facebookevenement heb je vast al eens gemaakt, maar had het ook het gewenste effect? In deze workshop leer je hoe je efficiënt over evenementen communiceert. En je maakt ook zelf een retroplanning voor o.a. je Facebookpagina om je evenement meer dan ooit online te laten leven

Peter Decuypere is founding father van I Love Techno en de technoclub FUSE, veelgevraagd keynote speaker en auteur van ‘We love events’ en ‘Holy Trinity Events’.

Een contentplan opstellen

Door Gerrit Vromant (Teachme.be)

Een Facebookpagina beheren is meer dan zomaar wat berichtjes de wereld insturen. Het is een kwestie van een berekende planning en uitgekiende strategie. Tijdens deze praktijksessie stel je onder deskundige leiding van Gerrit Vromant een contentplan op voor jouw organisatie

Gerrit Vromant is social media coach. Hij haat reclame, en daarom gebruikt hij zijn 7 jaar ervaring (bij oa Talking Heads en Wijs) om zelfstandigen en KMO’s hun social media marketing te verbeteren. Dat doet hij aan de hand van lessen, workshops en online programma’s zoals de 30 Dagen Facebook Challenge op www.TeachMe.be.

Adverteren en campagne voeren via Facebook

Door Elien Vanhaesebroeck (I Like Media)

Jouw organisatie eens in de verf zetten? Een campagne extra visibiliteit geven via Facebook? Extra bezoekers naar jouw site krijgen? Via Facebook-advertenties kan het! Tijdens deze praktijksessie gaan we verder dan een berichtje ‘boosten’. Elien Vanhaesebroeck gidst je in deze workshop stap voor stap door de advertentiemogelijkheden van Facebook en de Power Editor.

Elien is communicatietrainer bij I Like Media en werkte voorheen 5 jaar bij Talking Heads.

13u: Lunch

14u: Herhaling 4 praktijksessies (kies er één)

16u30: Netwerkmoment

17u: Einde

PRAKTISCH

Vrijdag 12 mei, 9u30-17u00

Zebrastraat Event Space
Zebrastraat 32
9000 Gent

SOCIAL

Laat weten op het facebookevenement dat je erbij bent. Of nodig je vrienden en collega’s uit.
Verspreid de boodschap op Twitter met de hashtag #ilikefacebook

PRIJS

De praktijkdag I Like Facebook kost € 179 (excl BTW). Daarvoor krijg je 2 praktijksessies, begeleid door experten.

Annuleren kan kosteloos tot 28/4. Daarna rekenen we het volledige bedrag aan. Je ticket doorgeven aan een collega mag wel altijd.

In de prijs zit ook de lunch en het netwerkmoment op het einde van de dag.

Je eigen laptop en een dosis enthousiasme breng je zelf mee.

INSCHRIJVEN