Het is gebeurdt!

#

Als je een digitale nieuwsbrief maakt, laat je die altijd nalezen door een collega. Als je al eventjes met een nieuwsbrief bezig bent, kijk je immers over evidente foutjes heen. De frisse blik van een collega kan dan wonderen doen. En vermijden dat je een uurtje later een nieuwe mailing moet doen om een foutje recht te zetten.

Maar bij Connections liep het afgelopen vrijdag helemaal mis. Duizenden abonnees kregen een nieuwsbrief in hun mailbox met de ronkende titel “Op 1 december gebeurd het!”.

conexxions_2

We kunnen ons de verslagen blik van de communicatieverantwoordelijke en het bijhorende crisissfeertje op de redactie van Connections voorstellen toen ze hun knoert van een dt-fout doorhadden. We kunnen ons ook voorstellen dat de stroom aan replies van klanten op de mailing daar wellicht voor iets tussen zat.

Reageren op een ludieke manier was dus de enige manier. En dat deden ze ook, een paar uur later met deze nieuwe nieuwsbrief:

conexxions_1

Wat vind jij? Goed opgelost door Connections? Wat zou jij gedaan hebben?
Laat het weten hieronder, of via info@ilikemedia.be

 

Zelf nieuwsbrieven leren maken?

Schrijf je in voor de opleiding ‘Nieuwsbrieven maken met Mailchimp’

Gerelateerd