15 jaar Facebook in 15 sleutelmomenten

#

Vandaag is het exact 15 jaar geleden dat Facebook als een wervelwind aan haar veroveringstocht doorheen het internet begon.

Omdat we met I Like Media de laatste jaren tientallen opleidingen Facebook verzorgden, trakteren we daarom graag met taart, bubbels en een overzicht met de belangrijkste hoogtepunten op een rijtje:

Conclusie: na 15 jaar staat Facebook meer dan ooit voor de uitdaging om 2,2 miljard gebruikers op een veilige en verantwoorde manier met elkaar in contact te blijven brengen, en intussen ook nog de aandeelhouders tevreden te stemmen.

Opmerkelijk genoeg hebben de schandalen van het afgelopen jaar weinig tot geen invloed op de populariteit van Facebook: veel gebruikers combineren Facebook intussen met Instagram, WhatsApp en andere apps. Maar eind 2018 telt Facebook 1,5 miljard dagelijkse gebruikers en maakte het 6 miljard euro winst, voornamelijk door meer reclame-inkomsten.

Zelf beter communiceren op Facebook?

De komende maanden geven we nog heel wat opleidingen om jou te helpen om je zaak of organisatie beter te laten scoren op Facebook

Ondernemers kunnen terecht op deze avondworkshops:

Voor wie de communicatie doet voor zijn organisatie zijn er deze dagopleidingen:

Bronnen voor dit artikel:

Gerelateerd